Hvordan virker Online Backup?

Nordic Backup bygger på et meget enkelt koncept, som giver dig sikker online lagerplads til markedes bedste pris. Der er kun nogle få simple trin som tager dig fra bestilling til backup og gendannelse.

  1. Først bestiller du Nordic Backup under menuen Bestil.


  2. Når du har gennemført de simple trin i bestillingen, modtager du en e-mail med dit brugernavn og adgangskode. Med dette logger du ind på Nordic Backups hjemmeside og henter Nordic Backup programmet.


  3. Installér Nordic Backup programmet på computeren og vælg hvad du vil tage backup af og hvornår backuppen skal starte.


  4. Når Nordic Backup programmet starter backuppen, kontakter det Nordic Backups servere og identificerer de filer der er nye, ændret eller slettet på computeren.


  5. Herefter overføres dine filer til Nordic Backup, dette sker ved at de først komprimeres og krypteres, hvorefter de sendes til Nordic Backup via en SSL krypteret forbindelse.


  6. Ved modtagelsen kontrollerer Nordic Backup at alle de modtagne filer er overført uden fejl og lagrer dem herefter på dobbelte servere i 2 forskellige datacentre.


  7. Når Nordic Backup programmet er færdig med backuppen, modtager du en backup rapport med komplet status over den udførte backup. Her kan de se hvilke nye, ændrede og slettede filer som backuppen har sikret.


  8. Når du har brug for at hente dine filer hos Nordic Backup, så åbner du Nordic Backup programmet, logger ind med dit brugernavn og adgangskode og vælger "Genskab".


Bestil Nordic Backup
Læs mere om sikkerheden


Læs også



Hvad koster det?

Hos Nordic Backup har vi ingen startomkostninger, forudbetaling eller bindingsperiode.

Har du brug for mere eller mindre lagerplads, logger du bare ind på din konto og ændrer dette med øjeblikkelig virkning.
Vilkår og betingelser                 Betalingspolitik                 Privatlivspolitik                 Kontakt                 Forhandler Program                 Fjernsupport